Youtube

Instagram

2 Temmuz 2017 Pazar

ENVANTER #3 // BİTENLER Vol.2 // SAÇ, BAKIM, MAKYAJ ÜRÜNLERİ

Bitenler videomun ikincisini izleyebilirsiniz.


Videoda unuttuğum 4 ürün ile ilgili yorumlarımı da aşağıda bulabilirsiniz. Ayrıca rimelleri eklemeyi de unuttuğumu farkettim, belki bu yazıya dahil ederim onları da.

  • H&M Midnight Muse Body Scrub: Scrub hastası biri olarak H&M'in bu ürününü de çok sevdim. Scrub yani keseleme işleminin yanısıra güzel de köpürüyor. Kokusu çok güzel. Fiyatı da oldukça uygun. Almaya devam ederim.
  • Clinique Anti-blemish solutions cleansing foam - Yüz Temizleme Köpüğü: Çok belirgin bir etkisini görmedim bu ürünün de. Sıradan bir temizleme köpüğü gibi geldi bana. Ama ambalajını çok sevdim. Kapağı açılıp doldurulabilen bir şişe yapmışlar. Böylece içine başka bir jel ve biraz su ekleyerek yüz yıkama jelinizi köpük formuna dönüştürebiliyorsunuz. Pompalı mekanizması sayesinde. Ürünü tekrar almam ama ambalajı hep benimle artık :)
  • İpana diş macunu: Sıradan bir diş macunu aslında bu ama elmalı-portakallı aromasını çok sevdim. Küçük olması dolayısıyla çantama atıp her yere taşıdım bu ürünü. Beyazlatma işlevi de hiç fena değildi diye hatırlıyorum. Şaşırmıştım hatta sıradan bi ürünün beyazlatmasına.
  • Farmasi Gold Series Eurofresh Toothpaste Repairing - Diş Macunu: Tedavi edici özellikte imiş ama bence sıradan bir diş macunu. Pek bir etkisini göremedim. Tekrar satın almam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder