Youtube

Instagram

7 Temmuz 2017 Cuma

DEMİRBAŞ ŞAMPUANLARIM


Bir önceki postta paylaştığım BİTENLER videomda da bahsettiğim gibi 3 demirbaş şampuanım var benim 💫
1) Loreal Elseve Renk Koruyucu Şampuan: Saçları güzelce temizliyor... Renk koruyucu diye geçiyor ama pek öyle bi etkisi yok gibi sanki... Gerçi benim için iyi temizlemesi ve güzel kokması yetiyor... Bittikçe aldığım, en sık kullandığım ana şampuanım 💫
2) John Frieda Sheer Blonde Go Blonder: Koyu sarı saçlar için renk açıcı, saçlara güneş ışıltısı veren şampuan... Saçlarınızda renk açma işlemi varsa onları da bebek sarısı gibi yapıyor, kızıllıkları nötrlüyor... Ayrıca ana renginiz koyu ise onu da 1 ton kadar kırıyor, dolayısıyla beyazlarınız falan varsa onların belirgin bir şekilde görünmesini önlüyor... Çok güzel bir şampuan, pahalı ama fiyatını hakediyor kesinlikle... Her yıkamada kullanmadığım için çabuk da bitmiyor... Çabuk bitenlerde ikinci sırada yani 💫
3) Milk Shake Silver Shampoo: Mor renkli bir şampuan ama etkisi grileştirmek yani küllüleştirmek olduğu için silver shampoo diye geçiyor... Mor sarının kontrastı malum... Sarılarımın daha küllü görünmesini istediğimde, beyazlarımın da daha gri görünmesi ve koyu saçların içinde belli olmamasını istediğimde kullanıyorum... Ayrıca yine kızıllıkları da nötrlüyor, küllüleştirdiği için... Etkisi uzun süre gittiği için en az sıklıkta kullandığım şampuan bu... Yine pahalı ama çok uzun süre gittiği için fiyatını çıkaran bir ürün... Kullanım ömrü açıldıktan sonra 1 yıl diyor ama ben yaklaşık 2 yıldır falan kullanıyorum 🙈 Bir bozulma olmadı... Ayrıca çok uzun süre bekletirseniz saçınızı mor renkli bile yapabilirsiniz bununla 💫 İşte bu 3 şampuanı ihtiyacıma göre kullanıyorum ben; Loreal'i hep kullanıyorum, diğer ikisini ise saçımın renk durumuna göre bakıp kullanıyorum 👍💫 Saçımın ana rengini yani diplerini boyamak istediğimde ise yıllardır kullandığım Loreal Excellence boya serisinin yanında ".1" olan numaraya sahip küllü boyalarını kullanıyorum... 6.1, 7.1, 8.1 gibi... Kızıllık çıkarmama garantisi olan sarı boyalar bunlar 😉 Uçlarımda sarılar yokken de saçlarımı komple yine bu boyalarla boyuyordum... Saçımı kuaförde boyatmak istediğimde de bu numaraları özellikle belirtiyorum yine... Küllü saç sevenlere önerilerim olsun 😊

Not: John Frieda ile Milk Shake şampuanı aynı anda kullanmıyorum hiç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder