Youtube

Instagram

22 Haziran 2014 Pazar

Tshirt Dosyası...

Siz de benim gibi yaz kış demeden Tshirt giyenlerdenseniz bu yazıyı es geçmeyin derim :)

Geçenlerde tamamen tesadüfen öyle güzel bir marka keşfettim ki bu incelikli markayı sizinle de paylaşmak istedim... Bahsettiğim marka KAFT...

Fotoğraf http://www.kaft.com/ adresinden alınmıştır.
İnstagram'da KAFT...

Genç tasarımcıların hayat verdiği bu güzel markanın Tshirt tasarımlarının her birinin ardında farklı bir hikaye veya düşünce yatıyor... Kendilerini de şöyle ifade etmişler:

"Bizler estetik ve aynı zamanda kaliteli bir tasarım gördüğünde heyecanlanan, her tasarımın bir anlamı olsun, sıradan değil biraz farklı olsun diyen insanlarız. Bu düşüncemiz giyinirken de aynı. Kaliteli ürün belki bulunuyor ama üzerlerindeki grafikler genelde aynı. Farklı hissettirecek tasarımlar bulmakta zorlanıyorduk. Bu yüzden kendi tasarım görüşümüzü ürünler üzerinde uygulayalım istedik ve bu basit fikir ile KAFT'a hayat verdik."

Web sitelerindeki ürünlerine bayıldıktan sonra biraz da markayı araştırayım dedim ve güzel yorumlar okudum marka hakkında da... Kargo ücreti almadan gönderim yapmaları da cezbetti beni ve bir tane ürün de ben sipariş ediverdim :) Sanırım yarın elimde olacak Tshirt'üm... Bakalım iddia ettikleri kadar kaliteliler mi... Eğer öylelerse bundan sonraki favori Tshirt markam olmaya adaylar :) Kullandıktan sonraki yorumlarımı da buraya eklerim...

Şimdi de gelelim instagram üzerinden mercek altına aldığım diğer iki markaya...

İlki Fifth Ave Galata...

Fotoğraf http://www.istanbulplaces.com/ adresinden alınmıştır.
İnstagram'da Fifth Ave Galata...

Bu markanın tasarımlarına da bayıldım... En yakın zamanda bir tane Tshirt edineceğim bu markadan da...

İkinci marka ise Kadıköy'deki Retro Bird Store...

Fotoğraf http://retrobirdstore.com/ adresinden alınmıştır.
İnstagram'da Retro Bird Store...

Adından da anlaşılacağı üzere retro tarzda ürünler var bu mağazada da ve yine genç tasarımcılar iş başında...

En yakın zamanda ziyaret edeceğim iki mağaza olacak Fifth Ave Galata ve Retro Bird Store...

Böyle güzel tasarıma sahip ve incelikli ürünlerin olduğu markaların artması temennisiyle...

Esen kalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder