Youtube

Instagram

3 Nisan 2014 Perşembe

Spring Makeup/Bahar Makyajı


Makeup details as follows/Makyajın detayları aşağıdaki gibi:

1)
#clinique moisturizer...  
#benefitporefessional face primer... 
#benefit high beam highlighter...
it's my trick to mix all these 3 products over the back of my hand and use the final mixture as an illuminating face primer... it's absolutely time saver!

Bir önceki yazımda da belirttiğim gibi nemlendirici, makyaj bazı ve aydınlatıcıyı elimin üzerinde karıştırarak yüzüme uyguluyorum...

2) #thebalm put a lid on it eyeshadow primer... 

Kullandığım farların daha kalıcı olması için göz kapaklarıma uyguluyorum... Aynı zamanda göz altlarına da bir miktar uyguluyorum ki concealer/kapatıcı zamanla çizgilerde birikme yapmasın...

3) #nivea lip balm... 

4) #benefit hello flawless oxygen wow foundation... 

fondöteni bütün yüzüme real techniques stippling brush (nam-ı diğer pıt pıt fırça) ile uyguladım...

5) #loreal truematch color concealer... under and inner eyes and eyelids...

kapatıcıyı hem göz altına üçgen şeklinde hem de göz kapaklarına ve gözün burun tarafına gelen iç kısmına nemli sünger ile uyguluyorum...
  
6) #benefit powder to set the concealer...

kullandığınız kapatıcı çizgilere dolmasın diye hemen sonrasında pudra ile sabitlemek önemli...

7) #handm nudes eyeshadow palette... applied to the crease and eyelids...


açık ton bir farı bütün göz kapağıma, daha koyu grimsi olanı da crease denilen göz kapağının katlandığı bölüme uyguladım... Fırça ile iyice dağıttım... aydınlık bir görüntü için hafif somon rengi simli olanı da tam göz kapağımın ortasına uyguladım... gözlerin daha açık ve uyanık görünmesi için de parmağıma simli pembemsi bir far alarak hafifçe göz pınarlarıma dokundum... 
  
8) #avon eye pencils... navy (upper) and turquiose (inner)...

avon göz kalemlerinden lacivert olanı eyeliner gibi kullandım... turkuaz olanı ise alt ve üst göz içine uyguladım...
  
9) #loreal voluminous mascara...

10) #benefit powder to set the complexion makeup...

ten makyajını sabitlemek için bütün yüzüme hafifçe uyguladım...

11) #handm smoky eyeshadow palette... brown eyeshadow as bronzer for conturing...


ideal yüz hatlarına yakınlaşabilmek için kahverangi mat farla kontür işlemi yaptım... Elmacık kemiklerinin hemen altına, şakaklara, burun kenarına/ucuna ve çene kemiğine hafifçe uyguladım... Elmacık kemiklerinin altında tam nereye uygulama yapacağınızı kestiremiyorsanız kulağının en üst noktası ile dudağınızın başladığı noktalar arasını referans alabilirsiniz... Bir de bronzer'ı çok fazla dudağa yakın noktaya kadar getirmeyin... 
  
12) #pastel blush... 

hafif gülümseyerek allığı yanaklarıma uyguladım... fırça ile karıştırarak bronzer ile iyice bütünleştirmeye çalıştım... Eğer allık ve/veya bronzer'ın fazla kaçtığını düşünüyorsanız pudra ile üzerinden hafifçe tekrar geçip daha doğal bir görüntü elde edebilirsiniz...

13) #thebalm mary lou manizer highlighter... cheek bones, t-zone, cupid's bow, chin, and brow bones...

en sevdiğim adım :) aydınlatma... allığın üst hizasına gelecek şekilde yanakların en üst noktalarına, t bölgesine, dudağın üzerine (cupid's bow), çeneye ve kaş altı kemiklerine uyguladım... 

14) #handmbrown smoky eyeshadow palette... brown eyeshadow to fill the brows... 

kaşlarımdaki ufak tefek boşlukları kahverengi mat far ile doldurdum...

15) #mac brow set gel... to set the brows...

kaşların güzel bir şekilde gün boyu sabit durabilmesi için açık kahverengi kaş jeli ile sabitledim...

16) #flormar nude lipstick... #forever21 cream blush coral... for lips...

önce ten rengi (nude) tonlarda ruju sürdüm... sonra da açık mercan tonlarındaki hem allık hem ruj olarak kullanılabilen krem ürünü parmaklarımla nude rujun üzerine hafifçe uyguladım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder