Youtube

Instagram

28 Nisan 2014 Pazartesi

Neopren Kumaştan Bikiniler/Neoprene Bikinis

Yabancı fitness sayfalarını takip ediyorsanız mutlaka bu neopren kumaştan bikinilere denk gelmişsinizdir... Özel bir kumaştan üretilen bu bikinilere takmış durumdayım ben de son günlerde... Uzaktan bakıldığında üzerinde hiç su tutmayacak ve sudan çıkar çıkmaz kuruyacakmış gibi duruyor... Ayrıca kumaşın özelliği gereği vücudu toparlayıp daha biçimli durmasını da sağlıyormuş... Lastik kumaş gibi birşey anlayacağınız... Lastik gibi bir yapısı olduğundan kullandığınız güneş ürünlerinden de etkilenmeyecek bir malzemedir muhtemelen... Neopren kumaş hakkında daha detaylı bilgi için bakınız: neoprenkumas.com

Gelelim neopren bikini markalarına... 

En yaygın olarak bilineni (belki de ilk üreticisi bilemiyorum) bir Avustralya markası olan TRIANGL...


Ne kadar da güzeller değil mi? Ayrıca iç çamaşırı koleksiyonları da var... Onlar da oldukça başarılı ve hatta onlar da bikini gibi duruyor :) Onları da görün mutlaka derim ;)

Benim favorilerim arizona sunset (turuncu olan) ile california coral (pembe olan) oldu... Uluslararası gönderim de yapan firmanın bikini fiyatları 79 veya 89 dolar olarak değişiyor... Kargo ücreti de 20 dolar... Cesaret edip internetten alabilir miyim bilmiyorum... O sebeple Türkiye'ye de en yakın zamanda gelmesini temenni ediyorum şimdilik :)

Neopren bikini üreten bir başka marka da ATG... ATG'nin koleksiyonu da oldukça güzel bence... Burada da favorim aşağıdaki fotoğrafın sol altında da görebileceğiniz pembe renkli olan oldu...

Credit: atgishere@instagram

Türkiye'de bu akım ne zaman yayılacak bakalım? Biri önayak olsun da biran önce Türkiye'ye de gelsin bu markalar ;) Sevgili Eda Taşpınar'ın bu bikinilerle arz-ı endam etmesi yeter de artar aslında, öyle değil mi? :))

Neyse efendim konuyu fazla dağıtmadan kapatayım ben en iyisi :)

Esen kalın efendim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder