Youtube

Instagram

27 Mart 2014 Perşembe

Yeni Diziler

Öncelikle Ay Yapım'ın büyük umutlarla başladığı iş olan Kurt Seyit ve Şura ile başlayacağım tabi yazıya... 


Kaynak: http://www.beyazperde.com/

Malumunuz üzere dizi beklenen rating başarısını elde edemedi henüz... Verilen emeğe herkesin saygısı var ancak dizide yanlış giden birşeylerin olduğu açık... Çok durağan bir dizi olduğundan seyirci kaybediyor sürekli... Biz Kıvanç Tatlıtuğ hayranları olarak dizi iyi de kötü de olsa izleyeceğiz ama keşke rating olarak da hakettiği yerde olsaydı diye hayıflanmadan edemiyor insan... Sözün özü eğer böyle giderse Kurt Seyit ve Şura'nın da sonu İntikam gibi olacak... Kıvanç Tatlıtuğ'un hatırına devam edecek dizi... Ay Yapım nazara geldi sanırım :( Her zaman söylediğim ve inandığım gibi başroldeki oyuncuların kimyalarının tutması bir dizi için en önemli şeylerden biri bence... Farah Zeynep başarılı bir oyuncu olabilir ama kimya olarak tutmadılar bence Kıvanç ile... Kuzey Güney'deki Cemre vakası gibi oldu yani... Yada biz Beren Saat'ten sonra kimseyi yakıştıramıyoruz artık Kıvanç Tatlıtuğ'a :) O da olabilir bilemiyorum :) Bir yandan dizinin uyarlandığı kitabı da okuyorum ama bitiremedim henüz...

Şimdi gelelim Ay Yapım'ın yüzünü güldüren yeni bir diğer diziye... Kara Para Aşk... 


Kaynak: www.atv.com.tr

Gerçi ratinglerini takip edemedim ama herkesin dilinde olduğundan ratinglerinin de iyi olduğunu tahmin ediyorum... Ben de çok beğendim diziyi... Engin Akyürek var diye kesin izleyecektim zaten de beğenmem de kaymağı oldu :) Son tarzı bir dizi, o sebeple de çok hoşuma gitti zaten... Haliyle dizi müzikleri yine Toygar Işıklı'ya emanet... Toygar Işıklı da gerilim sahnelerinde Son'da kullandığı aynı müzik temalarını kullanıyor... Erkan Can da var kadroda... Resmen Son'u izliyorum gibi...

Dizide Tuba Büyüküstün'ün kızkardeşi rolündeki Bestemsu Özdemir'e ayrı bir sayfa açmak istiyorum izninizle... 


Hep yakışıklı çocuklardan bahsedecek değiliz ya, değil mi? :) Azıcık da güzel kızlarımızdan bahsedelim... Kendisi son yıllarda gördüğüm en güzel oyunculardan biri kesinlikle... Akıllara zarar bi güzelliği ve değişik bir havası var, maşallah :) Senaryo gereği dizide az göründüğü için (kaçırıldı malum) ve daha önce de başka bir işte izlemediğim için yetenekli mi değil mi karar veremedim daha ama umarım yeteneklidir de... Eğer öyleyse alır başını gider valla... Demedi demeyin :)

Ali Yörenç de Kara Para Aşk'ta tekrar arz-ı endem eden oyuncularımızdan :) Kendisini Kuzey Güney'den beri çok seviyoruz malum :) Yalnız söylemeden edemeyeceğim; ne kadar kilo almış Ali Yörenç... Madem yarıçıplak halleriyle arz-ı endam edecekti dizide, azıcık kilo verse iyiymiş... Ama merak etme biz seni kilolu da seviyoruz Ali :)    

Ve son olarak Melis Birkan'ın dizisi ile bitireceğim yazıyı... Daha önce de yayınlanıp kaldırılan ama yapımcılarının tekrar gösterime verdiği dizi Aşk Dipten Gitmektir/Saklı Kalan... 


Kaynak: http://www.showtv.com.tr

Bu diziye ilk yayınlandığı zaman denk gelip biraz izlemiştim... Ama çok da aklımda kalmamış olacak ki kaldırıldığını bile farketmemiştim... Sonra yeniden yayınlanmaya başladıktan sonra kardeşim izleyip beğenmiş... Bana da önerdi... 'Dur ben de bir şans daha vereyim şu diziye' dedim... Oturdum izledim ve çok beğendim bu diziyi de :) Başrol oyuncuların kimyası tutmalı deyip duruyorum ya işte bu dizide tam olarak o var... Ben çok yakıştırdım başrol oyuncularını... Yalnız dizi fena halde Gri'nin 50 Tonu/Fifty Shades of Grey kitap serisini hatırlattı bana... Daha filmi çıkmadan bizimkiler dizisini yapmış diye geçirdim içimden :) Bir yerde belirttiler mi bilmiyorum ama acayip bir esinlenme olmuş ana hikaye olarak... Tamamen aynı değil tabi ama çok andırıyor diyelim... Muhammet Uzuner Christian Grey'i, Melis Birkan da Ana Steel'i canlandırıyor resmen :) Neyse ben beğendim diziyi :) Ellerine sağlık, güzel bi iş olmuş... Yönetmen koltuğunda da Merhamet'ten tanıdığımız Mehmet Ada Öztekin oturuyor... Dizi emin ellerde yani :)

Şimdilik bu kadar... Esen kalın efendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder