Youtube

Instagram

4 Nisan 2011 Pazartesi

Secret Garden


Fotoğraf http://www.allkpop.com adresinden alınmıştır.


SECRET GARDEN (2010)… Yeni bitirdim… Dizi, ilk bölümlerindeki malum “değişim” olayıyla çok sıktı beni… Ama 13.bölümden sonra gözümdeki itibarını kurtardı… Son 4 bölümü ile ise gönlümü kazandı resmen… Dolayısıyla izlediğim iyi diziler arasına koyuyorum bu diziyi de… Diziden aklımda kalanlar: Kim Joo Won’un tasarım harikası müthiş evi… Yüksek tavanlı evde yerden tavana kadar uzanan kitaplık… Kırmızı koltuklu minik asma katla üst raflardaki kitaplara ulaşabilme… Kitapların adında gizli olan şiir… Kim Joo Won’un söylediği tekerleme… Gil Ra Im’in mesaj bildirim sesi… Cappuccino’lu öpücük =) Kim Joo Won’un parıltılı eşofmanı… Oska’nın peri anneliği ve iyi yüreği… Oska’nın sevdiği kızın güzelliği… Her karakterin hikayesinin bir sona bağlanması ki buna nadir rastlanır Kore dizilerinde... Ve artık her Kore dizisinde duymaya alışık olduğumuz güzel şarkılar…

Dipnot: "Late Autumn" filminin fragmanını gördükten sonra Hyun Bin'in gözümdeki yeri tamamen değişti... Şu an sıralamamda 2 numaraya kadar yükseldi, o kadarını söyleyeyim =))) Bi saç insanı bu kadar mı değiştirir... Pes doğrusu...

20 yorum:

  1. Ben bu dizinin yalnızca makyözlerini beğenmedim, Hyun Bin ve Oska(Yoon Sang Hyun) resmen vampir gibilerdi ciltleri kırış kırış gözüküyordu. Halbuki ne Hyun Bin nede Sang Hyun öyle beti benzi atmış tipler değiller normalde. Ama bu zayıflıklık bir tek philip lee'ye yaramış sanırım, normalde botox güzeli(yakışıklısı demeye dilim varmıyor) olmasına rağmen bu dizide dudakları normal ebatlardaydı, normal insanlar gb dudak kıvrımına bile sahipti ... gözüm yaşardı valla:)

    YanıtlaSil
  2. napiim koreli dediğin buğday tenli olur... hyun bin, gong yoo... sayayım dahaa :D

    YanıtlaSil
  3. @makinosev: Gayet beyaz olanları da oluyo, bence gayet güzel de oluyo, öhömmm :) Ama dediğin gibi makyözler pek iyi diildi, gül gibi Hyun Bin'e nasıl makyaj yapıyolarsa çocuk çökmüş göründü gözüme... gerçi çok kilo verdiği için de olabilir, bilemedim :P

    @aslı: kısa ama güzel yazı olmuş aslıcım, eline sağlık... çok hoş ayrıntılar yakalamışsın: o kitaplığa, tekerlemeye ve mesaj bildirim sesine ben de bayılmıştım :D bi ben bahsedemedim bu secret garden'dan heralde... bi ara yazayım bari...

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim hikaruivy... ben uzun yazıları okurken sıkılıyorum... beni okuyanlar da benim gibi sıkılmasın diye kısa yazılar yazıyorum.... zaten uzun yazı da çıkmıyo benden =)

    YanıtlaSil
  5. @hikaruivy "öhöm" ile anlatmak istediğin duyguyu gözümün önünden kare kare geçen beyaz oppalarla tekrar yaşadım saol :D dediğin gb kilo kaybındandır kesin :D

    YanıtlaSil
  6. hahaha, aynı dilden konuşuyoruz kaktüscüm :))) bahar çarptı bizi galiba :D :D

    YanıtlaSil
  7. @hikaruivy galiba öyle oldu :D

    YanıtlaSil
  8. Uzun yazarım, uzun yazanları severim hiç sıkılmam :) Hyun Bin'in gözünde ikinciliğe yükselmesi tek kaşımı havaya kaldırmama sebep oldu ama bu Oppalar konusunda benzer zevklere sahip olmamız tehlikeli olmaya başladı ha ha ha. Valla ilan ettim heryerde Binie benim ikincimdir diye :)) Birinci belli zati :p Aaaa ama arkadaşlar olmuyor böyle ufaktan uzaklaşalım aman diyim :D :D :D

    YanıtlaSil
  9. benden uzun yazı çıkmıyo, üzgünüm =( oppalar konusunda da bişey diyemeyeceğim =)))

    YanıtlaSil
  10. Önemli olan nitelik diyelim :) Kısa yazarakta etkili bir anlatım yapılabilir. Ben beceremiyorum :( Vaktin olursa 49 Days ve My Princess dizilerini de izle. Öneririm.

    YanıtlaSil
  11. tamam izlicem =) teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  12. selam ben kore dizilerinin yeni bağımlısı oldum ama kota sınırından izleyemiyorum senin yazıların arasında arkadaşın sevgiden bunları indirip aldığını anladım eğer zahmet olmazsa bana birkaçını yollayabilir misin yollarsan çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  13. özellikle yollarsan aslıcım lee min ho nun dizileri olabilir

    YanıtlaSil
  14. olumlu olumsuz cevaplarını takip edeceğim ilgin için çok sağol

    YanıtlaSil
  15. merhaba Seda, ben Sevgi :)
    biz Aslı ile şöyle yapıyoruz, ben kendi bilgisayarımda indirip arşiv yapıyorum önce. Sonra Aslı ile buluşup hem iki lak lak ediyoruz hem de ben ona dizileri vermiş oluyorum.
    Dizilerin her biri en az 250mb ve herhangi bir mailin kapasite max 10 mb. O yuzden mail ile göndermek çok zor, diğer taraftan mail yolu ile de olsa direkt forumlardan indirerek de olsa dizi temin ederken kotandan mutlaka gitmiş oluyor :S Malesef durum bu, yalnız bir birkaç ay arayla blog buluşması da yapıyoruz biz.
    Blog buluşmalarında bizim gibi blog yazanlar dışında, kore dizilerini seven arkadaşlar da katılıyor. Bir çoğumu İstanbul'dayız, oyuzden İstanbul tayfası daha sık buluşma ayarlıyor. Buluşmalarda herkes yanında harici disk ve en az bir kişi mutlaka laptop getiriyor. Böylelikle dizi alışverişi de yapabiliyoruz. Bir sonraki buluşma Ramazan sonra anca olur, dilersen o zaman sende aramıza katılıp kendine dizi almış olursun ;)
    umarım yardımım dokunmuştur ;)

    YanıtlaSil
  16. merhaba Seda... Sevgi'nin de dediği gibi seni blog buluşmalarına bekliyoruz ;) hangi tarihte ve nerede olduğunu haberdar ederiz ;)

    YanıtlaSil
  17. selam sevgi ve aslı bu fikir iyi ama ben ankarada yaşıyorum o yüzden istanbulda buluşmam imkansız başka çözüm yolu bulabilir miyiz bilmiyorum ama sizlere katılamayacağım için üzgünüm keşke olsaydı yine çözüm bulabilirsek halletmeye çalışalım ilginiz için çoooook teşekkür ederim çok sağolun keşke istanbulda olsaydım

    YanıtlaSil
  18. bu arada sizleri tanımak çok güzel oldu ortak zevklerimizin olmasıda beni mutlu etti eğer yolunuz ankaraya düşerse sizlerle tanışmak isterim herşey için çok teşekkür ederim tekrar konuşmak dileyiyle ben bu siteyi sürekli takip edeceğim diziler için bir yol bulursanız eğer size buradan tekrar ulaşırım kamsahamnida

    YanıtlaSil
  19. sağol Seda ;) biz de bizim gibi koreseverlerle tanışmaktan çok mutlu oluyoruz ;) görüşmek dileğiyle ;)

    YanıtlaSil