Youtube

Instagram

8 Nisan 2011 Cuma

Cookshop


Bugün gittim yine Palladium'dakine... Yeri gelmişken de yazısını yazayım artık dedim... Berilim tanıştırdı beni bu mekânla... Mekânın tarzı, konsepti ve yemekleri muhteşem... İlgi alaka süper... O sebeple favori mekânlarım arasında üst sıralarda yer almakta ;) Diğer favori mekânlarımdan bazıları ise "Taraça/Beşiktaş", "Happy Moon's/Kadıköy" ve "Ortaköy Mantı Evi" ;) İlk anda aklıma gelenler bunlar oldu...


Neler var biraz da ondan bahsedeyim... "Magnolia" diye çok meşhur bi tatlıları var mesela... Muhallebi, meyve ve bebe bisküvisinden oluşuyor... Enfes ;) "Noodle"ı başarılı... Bugün "Risotto"yu denedim... O da güzeldi... Pizza, makarna, sandviç vesaire ne ararsanız var... Bi de pembe bi limonataları var... Kavanozda servis ediliyor... Evet yanlış duymadınız kavanozda servis ediliyor =) O da favorilerimden ;) Onun dışında masada bulunan Coca Cola şişesindeki çiçekler, çocuklar için şeker kavanozu gibi bi sürü ince detay var mekânda... Belli ki çok zevkli birinin elinden çıkmış mekân... Merak edenler için işte adres...

http://www.cookshop.com.tr/


Söylemeden edemeyeceğim =)) Mekânın işletmecisi olduğunu düşündüğüm "beyefendi"nin hastasıyım :P Düşük bi ihtimal ama olur da bu yazıyı okursa bana ulaşsın lütfen =))) kader ağlarını örsün bu noktada :P


Dipnot: An itibariyle cookshop linkine tıklayın ve fonda çalan şarkıyı keyifle dinleyin lütfen ;) Şu linkteki şarkı çalıyor fonda... Süper =)

9 yorum:

  1. Aslım alemsin , çok güzel betimlemişsin yine herşeyi :) okurken yarattığın mizansende ayrı bir kore dizisi olmuş :D :D

    YanıtlaSil
  2. evet fena halde koreyim ben =)))

    YanıtlaSil
  3. O kadar gittim Palladiuma taksiyle gidersem çok da yakın bana ama neden farketmedim burayı bilmem. Bakacağım en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  4. taksi ile bize de çok yakın =) yoksa aynı yerde mi oturuyoruz =))

    YanıtlaSil
  5. bu arada cookshop yemek katında değil... ondan dikkatini çekmemiş olabilir... yemek katının 1 veya 2 kat altında...

    YanıtlaSil
  6. Aaa belki de yakın oturuyoruzdur. :) Optimuma yakınlığın nedir? Evet bak yemek katında olduğunu hatırlayamadım bende. İlk fırsatta gideceğim hatta yarın bie olabilir ha ha :)

    YanıtlaSil
  7. evden görünüyo optimum =) Örnek Mah.'deyim ben...

    YanıtlaSil