Youtube

Instagram

16 Nisan 2011 Cumartesi

My Fair Lady


Fotoğraf http://luvkdrama.wordpress.com/ adresinden alınmıştır.


MY FAIR LADY (2009)... "Yoon Eun Hye"i cadaloz bi kız rolünde görünce önce biraz yadırgadım ama sonra alıştım ;) Diziyi genel olarak beğendim... "Secret Garden"ın Oska'sı muhteşemdi yine... Aklımda kalanlar... "Yoon Eun Hye"in kuzeni rolündeki büyümüş de küçülmüş velet =) hastası oldun onun... Yoon Eun Hye'in saç modeli (Bkz. Elif :P)... Yine "Yoon Eun Hye"in ellerinin sadece baş parmakları ile yüzük parmaklarına koyu renk oje sürmesi... Yakışıklı avukat Lee Tae Yoon =) At çiftliğinde geçen, "Yoon Eun Hye"in önden yürüdüğü ve kahya Seo'nun da onu arkadan takip ettiği gün batımındaki sahne... Bi de yeniden buluştuklarında ters ışıkta elele koştukları bi sahne vardı... Onu da çok beğendim... Dizi müzikleri anlamında bakarsak kayda değer bi şarkı yoktu dizide...

"Yoon Eun Hye" bu diziden sonra çok eleştirilmiş... ben o kadar acımasız olmayacağım ama bi kaç bişey söyleyeceğim ben de... acımasız olamam çünkü o bizim biricik "go eun chan"imiz ;) eleştirime gelince bu role kimi koysalar gidermiş... "Yoon Eun Hye"e gerek yokmuş... kariyeri adına yazık etmiş bence... zaten star olan birinin böyle bi diziye ihtiyacı yok... diziyi beğendim yanlış anlaşılmasın =)) ama yoon eun hye'e hafif kalmış bence...

7 yorum:

  1. ben yarım bırakmıştım bu diziyi, malum harici disk vakasından sonra :) ama elimdeki diziyi bitirince tekrar bu diziye geçicem, Oska için bile izlenir zaten :)

    YanıtlaSil
  2. izle izle güzel dizi ;) ama yoon eun hye'e hafif kalmış biraz...

    YanıtlaSil
  3. izlicem tabi :) lie to me öncesi ısınma turu olur benim için, 9 mayısda yeni dizisi çıkıyor kızın da ben yeh'dan çok kang ji hwan için bekliyorum bu defa :)

    YanıtlaSil
  4. hımmm kang ji hwan demek =) mercek altına alıyorum hemen ;) bu arada WP ikinci cevaba izin vermiyo ya ona gıcığım :P

    YanıtlaSil
  5. bu diziye büyük umutlarla başlamış ama aradığımı bulamamıştım... yine de eğlenceliydi, sırf başroldeki YEH ve Oska için bile izlenirdi.

    YanıtlaSil
  6. OSKA muhteşemdi gerçekten ;)

    YanıtlaSil