Youtube

Instagram

18 Mart 2011 Cuma

Nerede Kalmıştık?

İzlediğim Kore dizilerini yazmaya kaldığım yerden devam ediyorum =))

PERSONAL TASTE (2010)... bu sefer "boys over flowers"ın esas çocuğu başrolde... tarzı ve tipi çok daha iyi burada... bunu da çok çok çok beğendim... ikincilik için "playful kiss" ile kapışır :P
8.bölümdeki sürprize de bayılmıştım ;)

Fotoğraf http://www.koreandrama.org/?p=253 adresinden alınmıştır.

ve gong yoo'nun izlediğim ikinci dizisi... ONE FINE DAY (2006)... biraz bunalıma sokuyor insanı ama 10.bölüm'den sonra çok güzelleşiyor... gong yoo kendini buluyor resmen =)) geriye 6 bölüm kalıyo zaten =)) otobüs duraklarına bakış açımı değiştiren dizidir bu dizi =))) bi de dizide ikinci çocuğun kıza ettiği laflar yazsan aşk kılavuzu olur ;)

bi şey daha: dizinin hüzünlü şarkısı "woo ri sarang ha ji ma"yı 2 milyon kez dinlemişimdir herhalde =)) süper şarkıdır ;)

Fotoğraf http://asiandramareviewer.wordpress.com/to-watch-list/ adresinden alınmıştır.

PRINCESS HOURS (2006)... nam-ı diğer GOONG... bi dönem trt'de de yayınlanmış... başrolde "coffee prince"in erkek fatması "yoon eun hye" oynuyor =)) buradaki başarısından dolayı "coffee prince"teki rolü kapmış sanırım... süperdi dizi... çok beğendim... yoon eun hye çok iyi iş çıkarmış ;) müzikleri de beni benden aldı =))

bölüm sonlarında ayıcıklarla canlandırma bu dizide de mevcut...

soundtrack albümler arasında ikinci sırayı bu diziye veriyorum ;)

Fotoğraf http://myasiancinema.com/k-drama-hello-my-teacher-2005/ adresinden alınmıştır.

HELLO MY TEACHER (2005)... gong yoo'nun hatırına izledim... öyle aman aman güzel bi dizi değil... idare eder sınıfına koyuyorum bu diziyi... gong yoo hayranı değilseniz izlemenizi tavsiye etmem =)) ağır dram olmasına rağmen "one fine day"i daha çok beğenmiştim ben...


Fotoğraf http://confusedtran.livejournal.com/4709.html adresinden alınmıştır.

MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO (2010)... yeni bitirdim... çok güzeldi... şöyle söyleyeyim; fantastik dizi/film sevmeyen beni bile kendine hayran bıraktı bu dizi... dizinin içimde en çok yer eden sahnesi hediye sahnesi oldu... o sahnede hem çok güldüm hem de kızın hali içimi acıttı... son bölümü ise gözlerim yaşlı izledim...

dizi her anlamda tam bir duygu seli... gülmek/ağlamak bir arada... yağmur ile gözyaşları ilişkilendirmesi süper... tema şarkısı "fox rain" akıllara zarar... hani şu içinde "dubirubiruraffa... dubirubiruraffa..." geçen şarkı =)) başroldeki çocuğun da giyim tarzına bayıldım... her ne kadar afişte kötü giyinmiş olsa da =))) dizide süper ;) lego kol saati, bileklikleri, kıyafetleri 10 numara... bi de şeytan tüyü var çocukta =)) çok sevimli ve sempatik maşallah =)) yönetmenin kızını da çok beğendim... berelerine hasta oldum ;) Bu dizide de son bölümde sürpriz bir misafir oyuncu bekliyor sizi ;)
Gumiho iki numarayı bileğinin hakkıyla aldı ;) "Playful Kiss" ile "Personal Taste" üçüncülük için kapışacaklar artık =)

Şimdi ise 11.dizim olarak "Secret Garden"ı izliyorum ;)

2 yorum:

  1. Aslı sahalara döndü sonunda :) Aslı'm Yeterli'm hoşgeldin:) yazını çok sevdim, tekrar izleyesim geldi one fine day ve gumiho'yu :)

    YanıtlaSil
  2. özlemişim buraları =)) sağol Sevgim ;)

    YanıtlaSil