Youtube

Instagram

18 Mart 2011 Cuma

Lego Kol Saati

Konumuz yine "My Girlfriend is a Gumiho" =)) Başroldeki çocuğun tarzını çok beğendiğimi daha önce de belirtmiştim... Özellikle "lego"dan esinlenilerek tasarlanmış kol saatini çok çok (nomu nomu :P) beğenmiştim... Uzun uğraşlar sonunda saatin markasını da bulmuştum... İşte o meşhur saat ;)

"JC/DC Pop Hours" markası Fas doğumlu Fransız bir modacıya aitmiş… Modacı olur da koleksiyonuna gözatılmaz mı? bence atılır ;) Buyrun buradan yakın =)))

Süper saat modellerini şuradan görebilirsiniz.


Şuraya da bir gözatın derim ;)


Söylemeyi unuttum... Yönetmenin kızının tarzını da çok beğenmiştim... Özellikle değişik modellerdeki bereleri çok hoştu ;) Çok da güzel ve sevimli bi kızdı...

4 yorum:

  1. Beni de kendine benzetceksin bu yazılarından sonra, ben hiç tasarım meraklısı değildim, sayende bende dikkat ediyorum artık :) 2. iş olarak reklamcılığı da düşün sen :P

    YanıtlaSil
  2. Yeni teman da çok zarifmiş ;)

    YanıtlaSil