Youtube

Instagram

4 Aralık 2010 Cumartesi

Timur Selçuk "Beni kör kuyularda"

günlerden perşembedir... işe biraz geç gidilecektir... geç gidileceğinden kahvaltı da evde yapılacaktır... kahvaltı masasına oturulur... anne, tv'de "bir istanbul masalı" adlı eski dizinin tekrarını izlemektedir... kız, kahvaltı etmektedir... dizinin bir sahnesinde esas adam efkârlıdır ve müzik çalarında bir şarkı çalmaya başlar... kahvaltı eden kız azeri zannettiği bu şarkıyı çok beğenir... sonra araştırmak üzere şarkıyı aklına not eder... araştırmasını yaptığında fark eder ki şarkıyı "timur selçuk" söylemektedir... makamı da en sevdiği makam olan "kürdîli hicâzkâr"dır... işte o muhteşem şarkı...


Bir "Ümit Yaşar Oğuzcan" şiiri ve "Münir Nurettin Selçuk" bestesi...


BENİ KÖR KUYULARDA


Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın,
Denizler ortasında bak yelkensiz bıraktın,
Öylesine yıktın ki bütün inançlarımı;
Beni bensiz bıraktın; beni sensiz bıraktın.


En yakın zamanda bu şarkının da içinde bulunduğu Timur Selçuk'un "Babamın Şarkıları" isimli albümü edinilecek...


Timur Selcuk - Babamin Sarkilari CD Front coverFotoğraf http://www.coverdude.com/cd-covers/6408-timur-selcuk-babamin-sarkilari.html adresinden alınmıştır.

2 yorum:

  1. Kahve ve çikolatayla ne güzelde dinlenir bu şarkı, birde evinizde sokaktan geçen insanları izleyebilceğiniz uygun bir pencere varsa tamamdır, dinleyipte efkarlanmamanız içten bile değil o zaman:)Bir daha ki görüşmemizde hala eline geçmediyse o albüm, ben sana getiririm Aslıcım söz;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bi ortam tasviri yapmışsın... kesinlikle katılıyorum sana...

    bi de albümü getirme fikrin için de yuppi demek istiyorum =)))

    YanıtlaSil