Youtube

Instagram

4 Eylül 2017 Pazartesi

NEW YORK KAFASI

Bilinçli olarak olmasa da içinde NY geçen her şey benimle son birkaç aydır 😊 #empirestateofmind

----------
The Godfather "Baba" serisini bitirdim sonunda ve müthiş bir bağ oluştu o aile ile aramda 😅 Hatta hızımı alamadım ve "The Sopranos"u da mı izlesem diye düşünmedim değil 😅 Bi dahaki sefere NY China Town'daki Little Italy'ye gittiğimde Don Corleone babamızın dükkanının yerini de bulacağım kesin 😄 #thegodfather#leavetheguntakethecannoli
----------
NY'ta geçen "Friends"i de nihayet tamamlayabildim👍Evet düzenli izlememiştim hiç 🙈 Ve evet bitince bi boşluk hissi oluştu 😢
----------
Yine NY'ta geçen "Younger"ı izlemeye 4.sezonu ile geri döndüm 😉 2.bölümde Nusret göndermesi yapıldı 😅 Yok artık #saltbae 😅 #TeamCharles
----------
Ve epeydir boşladığım, yine NY'ta geçen "Mozart in the Jungle"ın 3.sezonunu nihayet izledim ve 7.bölüme hayran kaldım 👏 Belgesel tadında çekilmiş bölüm🎬Spoiler olmasın ama konser verdikleri yerdeki oyuncular da gerçekten orada olan insanlarmış 😢 Dizi tarihinin gelmiş geçmiş en orijinal bölümüydü bence👍 Epey süre etkisinden çıkamadım 👌 Ve diziye uzun süre ara verince dizinin Roman Coppola (The Godfather'ın yönetmeninin oğlu) tarafından uyarlandığını unutmuştum 😑 Daha doğrusu "The Godfather" izledikten sonra algıda seçicilik oluştu Coppola'lara karşı 😊 Yeniden izlemeye başlayıp da jenerikte Roman Coppola adını görünce dedim "evet ya Coppola yapıyordu bu diziyi" 😊 Bu bağı düşününce bir kere daha mutlu oldum izlediğime 👌 Muhteşem 7.bölümü de tahmin edin kim yönetmiş: Tabi ki Roman Coppola 👏 Sonradan baktım dizide toplamda 4 bölümde yönetmenlik yapmış aslında (senaryosunu da yazmış bazılarının) ve hepsi de çok beğendiğim bölümler olmuştu 👊 Bir sürpriz de şu oldu: Maestromuz "Gael Garcia Bernal" de bi bölümde yönetmenlik yapmış bu sezon 😉 Sıradan gibi görünse de çölde vaha gibi bi dizi benim için bu dizi... 4.sezonu merakla bekliyorum 😊
----------
Ve son olarak yine çok uzun süre ara verdiğim ve bi türlü geri dönüp izleme hevesine sahip olamadığım "Gossip Girl"e de NY'un hatrına geri döndüm 😊 Çünkü farkında olmadan bu kadar NY'a maruz kalınca NY bağımlısı oldum çıktım 😅

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder