Youtube

Instagram

3 Kasım 2015 Salı

YouTube Kanalım "Aslı Gibidir"

Ve sonunda kanalımı açtım :) 


Kanalımda; kişisel olarak sevdiğim, beğendiğim, ilgi duyduğum veya yapmaktan hoşlandığım şeyler ile ilgili videolar paylaşmayı planlıyorum. Temel içerik makyaj/bakım ve yemek tarifleri üzerine olacak. Yani blogumun konularıyla da örtüşecek içerik.

"Kanal açmaktaki motivasyonun ne oldu?" diye sorarsanız:
1- Kötü bir dönemden geçiyorum (Yılan hikayesine dönen bir akademik kariyer ve doktora tezi).
2- 2008'den beri çok düzenli olmasa da yapmaya çalıştığım blog yazarlığından biraz sıkıldım ve artık daha dinamik bir mecrada içerik üretmek istiyorum.
3- Kendi kanalımın -bir nevi kendi işimin- patronu olmak istiyorum :)

Henüz video çekme düzenimi oturtamadım ancak bu işi daha fazla da ertelemek istemediğimden yaz aylarında snapchat'ten paylaştığım bir tarifimi yükleyerek başladım kanala. Biliyorum formatı sebebiyle izlemesi pek keyifli değil ama normal formatta videolarım da olacak. 

İlk videom için buraya tıklayabilirsiniz. Detaylar için videonun altındaki kutucuğu genişleterek açıklamaları okuyabilirsiniz.

Esen kalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder