Youtube

Instagram

29 Nisan 2013 Pazartesi

biri "KONSEPT" mi dedi? #12

istemeden de olsa bu seriye epey ara vermişim... konular bir konsept oluşturmadı demek ki, n'apalım :) bu yazı ile kategoriye yeniden ısınalım bakalım ;)

size ilk bahsedeceğim konu son günlerde izlemeye doyamadığım bir dizi...
...beni böyle sev...


yukarıdaki tanıtım epey dönmüştü ekranda hatırlarsanız... daha tanıtımdan itibaren ilgimi çekmeyi başarmıştı dizi... son yıllarda izlediğim en başarılı tanıtım buydu bu arada... izleyince de hüsrana uğratmadı dizi beni... o kadar naif ve eğlenceli ki... bi kere karakterleri çok iyi oturmuş bir dizi... başrol oyuncularının kimyası da çok iyi tutmuş ki bu oldukça önemli benim için... müziklere diyecek birşey bulamıyorum zaten... böyle bir romantik komediyi orhan baba şarkıları ve daha nice klasik eserle birlikte izlemek çok keyifli... şarkılardaki arabesk hava diziye de ayrı bir ruh katıyor bence... ömer (alper saldıran) ve ayşem (zeynep çamcı) çok tatlılar... ayşem'in ömer'e çimen göz diye hitap etmesine bitiyorum... karakterlerin iç seslerinin de diyaloglara eşlik etmesi süper bir ayrıntı... bugünlerde böyle aşklar ve aşıklar kalmadı tabi orası ayrı ama yine de insanın ümidini yeşertmeye yetiyor bu dizi... naiflik açısından da adeta bir kore dizisi izliyormuş hissi veriyor... gerçi koreliler de naifliği aştılar biraz ama olsun :) yan karakterler olan ayşem'in ev arkadaşları reyhan (burcu altın) ve fahriye (bala atabek), okuldaki geçkin öğrenci haluk abi (erdem akakçe)... hepsi de müthiş karakterler olmuş... bir de ömer'in en yakın arkadaşı nezih (mert turak) var ki o da bambaşka bir alem :) bayılıyorum kendisine... bi yerden tanıdık da geliyordu tipi... özellikle o dağınık saçları :) sonra tiyatroda izlediğimizi hatırladık... istanbul şehir tiyatrolarının kabare isimli oyununda oynuyor kendisi...
...kabare...


ben oyunu çok beğenmemiştim ama mert turak'ın kabare sunucusu olarak performansı çok iyiydi... sağlam bir oyuncu kendisi...

şimdi gelelim aclan büyüktürkoğlu'na... mert turak'ın kabare'de oynayan oyuncu olup olmadığını teyit etmek için şehir tiyatrolarının sayfasına girdiğimde kabare oyununu türkçe'ye çevirenin aclan büyüktürkoğlu olduğunu gördüm... bu ismi görünce geçenlerde izlediğim film geldi aklıma...

Dosya:Meleğin Sırları film posteri.jpg
Fotoğraf http://tr.wikipedia.org adresinden alınmıştır.

bi pazar günü zapping yaparken denk gelmiştim bu filme... film abd'de geçiyordu ve nehir erdoğan oynuyordu (yabancı bir yapım sandım önce)... haliyle ilgimi çekmiş ve izlemiştim... izlediğime de hiç pişman olmadım... çok iyi ve değişik bir filmdi... yalnız film moral olarak beni çok aşağıya çekmişti... abd'ye gitmeden önce izleseydim gitmekten vazgeçerdim kesin... allahtan dönünce izledim... ve abd'de ne kadar şanslı bir 9 ay geçirdiğime bir kere daha şükrettim... tahmin edeceğiniz üzere abd'ye dil eğitimi için giden genç bir kızın (ebru/nehir erdoğan) kötü tecrübelerini anlatıyor film... mevzu biraz ağır... abd'ye gidecek öğrenciler aman bu filmi izleyip moralinizi bozmayın... herkesin başına böyle kötü şeyler gelecek diye birşey yok... şansınız yaver de gitmeyebilir o da ayrı ama bu filmde anlatılan da extreme bir durum... gidin gelin, öyle izleyin filmi, ama mutlaka izleyin... filmi beğenince ufak bir araştırma yapmış ve yönetmeninin aclan büyüktürkoğlu olduğunu öğrenmiştim... hatta filmde kendisi de rol alıyor (bardaki adam hakan rolünde)...

Aclan Bates Picture
Fotoğraf http://www.imdb.com/name/nm0060834/ adresinden alınmıştır.

bir dönem ferhunde hanımlar'da da rol almış ama ben hatırlayamadım... malum her ankara'lı oyuncunun yolu bir gün ferhunde hanımlar'dan geçmiştir :)

kendisinin başarılı kariyeri hakkında detaylı bilgi için bakınız... bu da yeni filmi sanırım... çok merak uyandırıcı, bulabilirsem izleyeceğim...

işte böyle dostlar... arayı açmadan tekrar görüşmek ümidiyle... esen kalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder