Youtube

Instagram

12 Ocak 2012 Perşembe

biri "KONSEPT" mi dedi? #11

pop müziğin bana göre kraliçesi rihanna son albümünden bir video klip daha yayınladı... you da one... kraliçe bu sefer sarışın olarak karşımızda... klip de siyah-beyaz tonlarında ve bol dumanlı =) ben çok beğendim, çok güzel bir klip olmuş ;) zaten ne yapsa beğeniyorum, o da ayrı =))

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=b3HeLs8Yosw&w=560&h=315]


klipte ilk dikkatimi çeken dama misali kare kare detaylar... hem duvarda hem de rihanna'nın üzerine yansıyan ışıklarda... bu kare kare görüntüler bana direkt olarak kare karalamacayı hatırlattı =)) bir kare karalamaca manyağı olarak aklıma ilk bunun gelmesi normal tabi =)) aşağıdaki mavili kare karalamacalar benim yaptıklarımdan ;) kareleri renkli keçeli kalemle boyayınca daha güzel görünüyor resim... ayrıca bulmacanın renkli versiyonu da mevcut...


bilen bilir kare karalamaca öyle bir bulmacadır ki saatlerce başında oturursunuz ve zamanın nasıl geçtiğini anlamazsınız... ancak boynunuzun tutulduğunu hissettiğinizde çok zaman geçtiğini anlarsınız =)) tavsiye olunur ;)


dün kendime ABD için bir kare karalamaca dergisi aldım... malum 14 saatlik yolculukta ve orada sıkıldığım zamanlarda epey vaktim olacak bulmaca çözmeye =) dergi 3 ayda bir yayınlanıyor... geçen sayıyı kaçırmıştım... inşallah bu 1 sayı beni biraz idare eder ABD'de... iki gün önce de bu oyunu online oynayabileceğim bir link buldum...

http://tr.puzzle-nonograms.com/


bu da kare karalamaca dergisinde verilen link ;)


http://www.conceptispuzzles.com/


bu linklerden oyunun çıktı alınabilmesi de ayrıca güzel ;) oyun kuralları ve kare sayısı seçenekleri de mevcut linklerde ;)

ABD demişken ben 1 Şubat'ta gidiyorum =( 9 ay kalacağım Teksas'ta... hem sevinçli hem de hüzünlüyüm şu sıralar... karışık duygular içindeyim anlayacağınız... neyse konuyu dağıtmak için gelelim benim ABD hayallerime =)) ABD hayallerim saymakla bitmez tabi de buraya en absürdünü yazacağım ki biraz neşelenelim =))) evet sıkı durun açıklıyorum hayalimi :P

single olarak gittiğim ABD'den couple olarak dönmek =))) not: adayların Justin Timberlake, olmadı Gong Yoo, o da olmadı Murat Boz benzeri olması tercih sebebidir =))) uzak ihtimal olsa da bizzat kendileri de kabülümdür :P o değil de justin nişanlandı yahu =( tamam jessica'yı da severim ama kıskanmamak elde değil =( bi de bu justin ne zaman yeni albüm çıkaracak :S

Dosya:Far East Movement Resim.jpg

Fotoğraf http://tr.wikipedia.org adresinden alınmıştır.


şimdi gelelim ABD'de ve dünyada müzik listelerini sallayan ve benim yeni keşfettiğim far east movemnet'a =) dün aşağıdaki video kliplerine denk geldim tv'de... hangi kanaldı hatırlamıyorum ama klip dönerken altta grupla ilgili bilgiler de veriliyordu... bu arada klip şahane ;) özellikle kaykaylı bölümleri...

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=RcmKbTR--iA&w=560&h=315]


bir de ne göreyim... elemanlardan ikisi kore kökenli imiş... vayyyy dedim... ben nasıl keşfedememişim bu grubu... sonra hemen biraz araştırma yaptım... meğer şarkılarını biliyormuşum da söyleyenleri ile hiç ilgilenmemişim =)) bahsettiğim şarkı like a G6... klipte 27.saniyeye dikkat =)) bir de tokyo drift filminde ve diğer bir çok yapımda çalan round round isimli şarkıları varmış... bu arada yeri gelmişken tokyo drift'i geçenlerde üst üste tv'de verdiler ya, eskiden hiç ilgimi çekmezdi ama uzak doğuya bulaştıktan sonra dur bi izleyeyim dedim... ve beğendim, güzel filmmiş =)) önyargı kötü birşey vesselam... neyse far east movement'a geri dönecek olursak, grup ile ilgili detaylı bilgi için şuraya bakabilirsiniz ;) şimdi ilk paylaştığım far east movement videosuna tekrar bakarsanız, videodaki çocuk size de tanıdık gelecektir (veya gelmiştir) eminim =) evet kendisi one republic'in solisti ryan tedder... madem one republic dedik timbaland ile birlikte seslendirdikleri ve onları üne kavuşturan apologize şarkısını paylaşmazsak ayıp olur değil mi =)

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=ZSM3w1v-A_Y&w=560&h=315]


timbaland resmen elinde sihirli değneği olan bir müzik adamı... o değneği kime dokundursa yıldızı parlayıveriyor resmen... nelly furtado'ya bir dokundu mesela, kız ezik country şarkıcılığından bir hip hop yıldızına dönüştü... keza justin timberlake de öyle... eski ve ünlü bir grup olan 'n sync üyesi olmaktan ileri gidemezken bir pop idole dönüştü... şarkıcıların elinden tutup onları en tepeye çıkarmasıyla timbaland takdire şayan bir isim hakikaten ;)


şimdi justin timberlake ile nelly furtado'nun ustaları timbaland ile birlikte seslendirdikleri şarkıları ile yazımızı sonlandıralım ;) yoksa ben bağladıkça bağlayacağım bir yerlere daha :P son bir şey daha; timbaland-justin ve timbaland-nelly düet şarkılarını da ayrı ayrı dinlemenizi tavsiye ederim ;)


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=RgoiSJ23cSc&w=560&h=315]

15 yorum:

  1. Dinleye dinleye gittim anca cevap yazıyorum :) arada bulmaca da çözdüm ve hakkaten çözdüm ilk defa :P :D
    "single olarak gittiğim ABD’den couple olarak dönmek =))) not: adayların Justin Timberlake, olmadı Gong Yoo, o da olmadı Murat Boz benzeri olması tercih sebebidir =))) " ay öldüm buna, araya jisubı katmadığın için teşekkürler, bir ben yokum sanki bu tanımda maşallah :D ama amin tabi :D

    YanıtlaSil
  2. daha liste uzardı da neyse =))) amin =)))

    YanıtlaSil
  3. bulmacaların yanına bir de yolculukda dinlenmesi gereken şarkılar listesi de yap bak, rahatlarsın :D

    YanıtlaSil
  4. evet doğru diyorsun sevgim ;)

    YanıtlaSil
  5. Harika... Paylaşımlarınız için tebrikler ve teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim Sema =) beğenmene çok sevindim ;)

    YanıtlaSil
  7. aslım mim dolanıyor yine tam senlik, zamanın varsa sana da paslayayım mı? ;)

    YanıtlaSil
  8. aslında şu sıra yazamam ama merak da ettim konusunu =))

    YanıtlaSil
  9. harem mimi dönüyor aslım :) bir gir baksana benim bloga :)

    YanıtlaSil
  10. Kare karalamaca... Bu aşk yıllara dayanıyor...
    Yapanlar bilir, askerlik... 6ay kısa dönem ama içindeyken bitmek bilmez... Çarşı iznimde o dergiyi gördüm, defineden farksızdı :) Aynı bulmaca ile geçmek bilmeyen dakikalar yerini akıp giden saatlere bırakarak adeta nefes oluyordu benim için... Kare karalamaca, bende her zaman ayrı bir yeri oldu ve hep de olacak :)

    YanıtlaSil
  11. cok guzel ifade etmissin Can ;) hakikaten zamanin nasil gectigini anlamiyor insan bu bulmaca ile... yorumun icin tesekkurler ;) yine beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. Dışarıdan göründüğü haliyle delilik ya da dahilik değil de bir zevk bu. Bulmacadan öte bir disiplin. Bitince nasıl görüneceğinden çok, sabır, dikkat, azim ve tutku ile başarmanın ve bunun haklı gururunun zevki bu. Anlayan, anlatan biri bilir seni. O nedenle ben teşekkür ederim ;)
    Ayrıca oyunun oynanabileceği başka bir site daha var:
    http://www.griddlers.net/griddlers

    YanıtlaSil
  13. Ek olarak "print screen" kullanarak kopyalayıp paint'e atıp jpeg formatında kaydedebilir ve çıktısını da alabilirsin ;)

    YanıtlaSil