Youtube

Instagram

12 Ağustos 2011 Cuma

biri "KONSEPT" mi dedi? #1

geçenlerde aklıma "konsept yazılar" yazmak üzerine bi fikir gelmişti... tumblr'da da not almıştım hatta... işte bu yazıların ilki geliyor ;)


şimdi "konsept yazılar"da durum şundan ibaret olacak... tam olarak bi yerden girip başka bi yerden çıkacağım =)) hadi bakalım hayırlısı =)



Fotoğraf http://houseofharlow.tumblr.com/ adresinden alınmıştır.


şimdi "olsen ikizleri"nden başlayalım... ben bu kızlara bayılıyorum... "ne giymişler, ne takmışlar" özellikle takip ediyorum... gerçi bazen fecahat şeyler de giyiyorlar ama genel olarak iyi giyiniyorlar... ikizlerden asi olanı mary-kate, hanım hanımcık olanı ise ashley... tahmin edersiniz ki mary-kate daha uçuk kaçık giyiniyor... ashley ise tam iyi aile kızı modunda... ben tarz olarak ashley'yi kendime daha yakın buluyorum ama mary-kate'i de özgür seçimlerinden dolayı takdir ediyorum ;)




[caption id="" align="aligncenter" width="384" caption="ashley ve mary-kate olsen"]ashley ve mary-kate[/caption]

Fotoğraf http://nevershoutcrazy.tumblr.com/ adresinden alınmıştır.


mary-kate uzun süre saçını kızıl renkli olarak kullandı... böylelikle kolaylıkla ayırt edilebildiler de =) (ama sanırım yine sarıya döndü son günlerde)... gerçi giyim kuşam tarzlarından da ayırt ediliyorlar =) şimdi gelelim mary-kate'in hastası olduğum "kızıl saç"larına... bi dönem saçımı ben de aynı bu renge boyatmıştım... laptop'ım ile kuaföre gidip rengi tarif etmiştim =) herhalde bugüne kadar kullandığım en iddialı saç rengiydi... iyi mi oldu kötü mü oldu bilmiyorum ama epey değişik olmuştu... bazen seviyor bazen sevmiyordum saç rengimi... enteresandı =) ama boya akınca süper olmuştu ;)




[caption id="attachment_1170" align="aligncenter" width="445" caption="işte kuaföre götürdüğüm fotoğraf =)"]işte kuaföre götürdüğüm fotoğraf =)[/caption]

Fotoğraf http://www.kadinlarkulubu.com/ adresinden alınmıştır.


biz bu ikiz kızlarımızı bebekliklerinden beri tanıyoruz aslında =) bilen bilir ama bilmeyenler için "full house" dizisinde evin küçük kızı michelle'i dönüşümlü olarak canlandırmışlardı... ne güzel bi diziydi dimi full house... jessie dayı'nın da hastasıydık =)


o dik yokuşlu, tramvaylı, kırmızı köprülü (golden gate bridge), semi-detached evlerin bol bulunduğu "san francisco"yu da bu dizi ile çok sevmiştim ben...



Fotoğraf http://galeri.uludagsozluk.com adresinden alınmıştır.



Fotoğraf http://en.wikipedia.org/ adresinden alınmıştır.


eğer teksas'a gitmeyi başarabilirsem mutlaka gidip görücem san francisco'yu da ;)


aşağıdaki fotoğrafta full house'ın çekildiği evi görebilirsiniz... pek de semi-detached değilmiş ama neyse =) ben öyle hatırlıyordum =)



Fotoğraf http://www.zillow.com adresinden alınmıştır.


bu evi görünce aklıma bir başka muhteşem dizi geldi... "the cosby show/cosby ailesi"...  ordaki ev de buna benzer bi evdi... dizi brooklyn/new york'ta geçiyordu... hepimizin bildiği fenomen dizilerdendir bu dizi de...


aşağıdaki ev de cosby ailesi'nin çekildiği ev... işte bu tam "semi-detached"miş =) bi gün gelir de yurt dışında yaşama şansım olursa böyle bi evde oturmak istiyorum... bu da böyle biline =)



Fotoğraf http://en.wikipedia.org/ adresinden alınmıştır.


işte böyle... "olsen kardeşler"den girip "semi-detached" evlerden çıktık =) ben sevdim bu işi... üşenmem de devamı gelir inşallah bu yazıların ;)


semi-detached ---> ortak duvarlı, bitişik nizam evler için kullanılan tabir...

5 yorum:

  1. full house çok severim .ve ailenin o yakışıklı dayısını :)
    hatta bu kore dizlerine bu full house sayesinde başlamıştım. amerikaya gittiğimde san fransicoyu görecektim sözde çok merak ediyordum o evi köprüyü ama görmeden döndüm .bir daha ki sefere kesin gideceğim :)
    konsept yazında çok güzel modadan girdin cosblerden çıktın :)

    YanıtlaSil
  2. ben de san francisco'yu görmeden dönmem inş =) teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. aslım aklıma ne geldi şimdi, eren'in ylisanstayken üsküdarda oturduğu evde bir nevi semi-detached değil miydi? köprüsü yoktu ama yokuşu da vardı :D
    bir de hayret nasıl oldu da justin timberlake'ten bahsedilmedi bu konseptte :)

    YanıtlaSil
  4. ben görememiştim eren'in evini =( bi nevi san francisco'ymuş o zaman onun oturduğu yer :P justin başlı başına bi konsept =)) dur onu da listeye ekleyeyim ;)

    YanıtlaSil
  5. ekle çingum ayıpsın, olmasa olmaz yani :)

    YanıtlaSil