Youtube

Instagram

21 Temmuz 2011 Perşembe

TGL... the greatest love...

THE GREATEST LOVE (2011)... övgüleri sonuna kadar hakeden çok tatlı bi diziydi... "hello my teacher"da pek beğenmediğim "gong hyo jin"e bu dizi ile ısındım ;) ve bu dizi ile birlikte literatürümüze "dok go jin" gülüşü diye bişey girmiş oldu =))) "nihahahaha" =)) "dok go jin" karakterini bu kadar iyi canlandırdığı için "cha seung won"a kocaman bir alkış ;) kendisine olan hayranlığıma gelince önceki yazılarıma bakmanız yeterli =)))


The Greatest LoveFotoğraf http://www.mysoju.com adresinden alınmıştır.


konuyu anlatmıyorum... birçok yerden okuyabilirsiniz çünkü ;) ben yine aklımda kalanları yazacağım ;)


bu drama, çekim teknikleri açısından bambaşka bir deneyim oldu benim için... her ne kadar ilk bölümlerdeki animasyon olayı sonradan devam etmese de çok güzeldi =)


beni gülme krizine sokan sahnelere gelince... gerçi dizide bol bol güldük ama =)))


"dok go jin"in bir anlamı olmadığını düşündüğü patatesleri katletme sahnesi en çok güldüğüm sahnelerden biriydi mesela ^^ patateslerden birini de esir aldı =)) sonra esir aldığı patates filizlendi… sonra da kadehte yetiştirmeye başladı filizlenen patatesi =)) metafori hâd safhadaydı =)))


bi de yine "dok go jin"in 9. bölümdeki balıklarla konuşma sahnesine öldüm gülmekten =)) balıklarla konuştu konuştu... sonra da cevap gelmeyince “konuşabilen hayvanlar yetiştirmeliydim” dedi =))) kıyamam ben ona =))


"dok go jin"in bişeye sinirlendiğinde cellâllenip bağararak "ben onu yapamam" tarzında konuşurken lafın yarısında karar değiştirip sakinleşerek kendi kendi ikna olduğu anlarda "eee ne zaman yapıyoruz"a bağladığı sahnelere de çok çok güldüm =)) (öfff göbeğim çatladı anlatana kadar =)) anlatabildim mi onu da bilmiyorum :P)


60-90 sınırında kalma testi de süperdi ;) ben de bu testi denemek istiyorum mümkünse :P


temsilci moon'ın takoz telefon kılıflarına ne demeli =)) ilginç =)) önce “o ne be?” dedim sonra güzel gelmeye başladı gözüme ;) bununla ilgili bi “çerez niyetine” post’u gelir ;) bu arada "ae jung" dizi boyunca genel olarak ne kadar kötü giyindiyse "temsilci moon" unni de aksine bir o kadar tarz giyindi... hayran kaldım kadına ;) "kang se ri" ve grup eski üyesi kayıp "han mi na" da tarz olarak çok başarılıydı... yine grubun eski üyelerinden olan ve halihazırda bi cafe işleten "jenny"nin rengarenk french’li tırnakları da dikkat çekiciydi… kore'de son trend bu sanırım... yeni dizilerin çoğunda gördüm... gerçi yanlış hatırlamıyorsam misa'daki anne de bunun kırmızı versiyonunu kullanıyordu...


13. bölümde "yoon pil joo" dizideki ikili ilişkileri bi çizgi romana benzetti... paul, nina, kötü kral ve mantar kafayı anlatan bu çizgi romandaki hikayeye özellikle "kang se ri" çok bağlandı =)) "paul"ün "nina"yı bırakıp mantar kafayla olmasını istedi hep =) çizgi romandaki "paul" yoon pil joo, "nina" ae jung", mantar kafa ise "kang se ri" idi... dok go jin ise "kötü kral"dı =) bu arada yeri gelmişken doktor "yoon pil joo" da akıllara zarardı =)))


gelelim bölüm anektodlarına...


Ep.10


"önce güneş açıyorsun… sonra bulutlar giriyor araya… peşinden de yıldırımlar ve fırtına… kendini ne sanıyorsun ki her istediğini yapabileceğini düşünüyorsun…"




Ep.13


"dok go jin" yeğen "ding dong" ile anlaşma yapar... "halanla pikniğe gideceğim… seni de yangın söndürücü olarak götüreceğim =) yazık olsa da ateş alamayız =)) seni yangın söndürücüm olarak götürsem de önemli bir an geldiğinde yoldan çekilmelisin !!!" =)))


"dok go jin" ile "ae jung" ilişkileri ortaya çıkmasın diye kimsenin olmadığı bi yer buldular piknik yapmak için… burası tarlaların olduğu bi araziydi... sulama kanalının üzerinde arıtma tesislerinde sıkça kullanılan ve “penstock” adı verilen kapakların olduğu bölümde piknik yaptılar =) ve işte "TGL"den çevre mühendisliğine selam :P


Ep.15


patates filizine yüklenen derin anlam artarak devam etti =)


"dok go jin" ae jung'a "melo-ero-romantic comedy… bu film türlerinden birini seç… yarın onu yaşayalım" dedi =))) "melo" ile melodramayı, "ero" ile ise erotik filmi kastediyor =)))


"dok go jin" ile 7 yaşındaki "ding dong"un dostluğu görülmeye değerdi... "ding dong" hep "dok go jin" cephesinde oldu ;) bi sahnede "ding dong" okuldaki kız arkadaşıyla sorununu anlatırken "dok go jin"den şu replik geldi: "7 yaşındaki çocukla 37 yaşındaki adamın sorununa cevap aynı" =)


dipnot: düşündüm de ben niye "altyazı çeviri" işini yapanları hiç anmamışım... "cık cık cık" bana :P gerçekten çok önemli bi iş yapıyorlar... sağolsunlar... ben bu diziyi yukinohana çevirisiyle izledim ;)


dipnot 2: kore dizilerindeki bu "düğün görüntüsü göstermeme" durumuna bakıyorum da bunu mahrem bişey olarak görüyorlar sanırım... halbuki bu dizide şöyle anlı şanlı bi düğün görsek fena olmazdı hani ;)



4 yorum:

  1. dok go jin dok go jin dok go jin dizi ile ilgili özet bu üç kelime :)

    her şeyi çok güzel anlatmışsın bize söyleyecek söz kalmamış bir tek o göndermeli müziklerinden bahsedebilirim .müzikler konusunda her daim dikkatliyim ve bu yapım her yerden bize hatırlatmalar yaptı süperdi :)

    YanıtlaSil
  2. o kadar çok detay vardı ki müziklere sıra gelmedi =)

    YanıtlaSil
  3. secret garden'dan daha çok ayrıntı vardı bu dizide, ama helal olsun onca şeyi gene de yazmışsın :D
    piknik sahnesinde dok go jin'in giydiği kot ceketin kolunda 4 tane bayrak vardı misal, 3.sü de türk bayrağıydı yaaaa, bunu farketmiş miydiniz? heheh, sen 10 sayfa ayrıntı vermişsin nerdeyse aslım ama ben bir tek ayrıntıyla rol çalmaya çalışıyorum burda biyan :D
    eski elbiseler için giysi geri dönüşüm kutusu tanıtımı yaptılar dizi de bir de... çevrecilik ders notu yıldızlı beş!
    ding dong'u evlat edinmek istiyorum ben mümkünse, doktorun aldığı donutları yerken nasıl da vicdan azabı çekti yavrum...
    doktor çok yakışıklı evet, bir önceki yıl so ji sub'la dizi çevirmişti, orda da çok oynamıştı. hem zarif hem de erkeksi duruyor, güzel de giyiniyor ...öhöm neyse toparlayım ben hemen kendimi :D
    eline sağlık aslımmmm :D :D

    YanıtlaSil
  4. aaa evet bayrak olayını anlatmıştın... hatırladım şimdi ;) görmemişim ben =( penstock rol çaldı tabi :P açıp tekrar bakarım ;)

    YanıtlaSil