Youtube

Instagram

2 Temmuz 2011 Cumartesi

biraz da müzik...

son zamanlarda hiç müzik postu yazmamışım... yine facebook'un rol çalmasından ötürü =) şu sıralar milyon kere dinlesem bıkmayacağım iki şarkı var...

birincisi "mabel matiz"den "arafta"... ‎uykusuz oturduğum bir gece "kanıt" dizisinin tekrarı vardı tv'de... uzun zamandır izlemiyordum diziyi... hadi izleyeyim dedim... orda dinledim bu şarkıyı... önce cem adrian söylüyor sandım... ama değilmiş... bayıldım şarkıya ve çocuğun çatallı sesine... şahane ;) kendisiyle ilgili detaylı bilgiyi şuradan okuyabilirsiniz ;)

[dailymotion id = xio7vt]


ikincisi de sevgili arkadaşım erinç'in tavsiyesi... "le tone"dan "lake of udaipur"... bu şarkıyı dinlemek müthiş enerji veriyor bana =) dinlemeden geçmeyin derim ;) muhteşem bi müziği var ;) klibi de şahane ;) sözleri biraz enteresan ama idare edin =))

[dailymotion id = x4v2mk]


bu iki şarkıdan önce takıldığım bi şarkı daha vardı... yeri gelmişken ona da yer vereyim istedim ;) bu şarkıyı da milyon kez dinledim... hala da dinliyorum... "beth ditto"dan "wrote the book"... 90'ların pop şarkılarının havasında çok iyi bi şarkıdır bu da ;)


[dailymotion id = xh4wun]

4 yorum:

  1. lake of udaipur çalıyor ben de iki gündür ama yorum niye yapmamışım buraya, kınıyorum kendimi :)
    arafta'ın klibini gördüğümde çok gülmüştüm, ama sen tekrar bahsedince tekrar ciddiye alıp dinledim cidden güel şarkıymış ben niye o kadar güldüm ki o klibe :D
    bett ditto direkt sezen aksuyu haturlattı sonrasında 90ların atmosferini yaşattı cidden. face'den de takipteyiz senin önerilerinin :)

    YanıtlaSil
  2. bende de çalıyor sürekli =)) dinlemeden duramıyorum =))

    arafta'yı ilk kez dizide ve bi ölüm sahnesinde dinlediğim için acayip etkilendim... klibine dikkat etmedim bile =)) ben de klibi daha detaylı izleyeceğim şimdi ;)

    beth ditto için sezen aksu'nun "hadi bakalım" zamanlarındaki gibi diye konuşmuştuk dimi? hakikaten öyle =) face'de "youtube aslı" olma yolunda emin adımlarla ileliyorum ben de :P aslında "dailymotion aslı" desek daha doğru olur =))) teşekkür ederim bu arada ;)

    YanıtlaSil
  3. konuştuk di mi? anam anam benim bakıma gitmem lazım, halbuki yeni gelmiştim :D konuşmuştuk cidden :) dailymotion sana plaket vermeli zaten :)
    rica ettim :)

    YanıtlaSil
  4. konuşup konuşmadığımıza ben de emin olamadım şimdi =)) neyse ki ben de yarın 1 haftalık bi bakıma giriyorum =))

    YanıtlaSil