Youtube

Instagram

15 Ekim 2017 Pazar

ARNAVUTLUK SEYAHATİM // VİZESİZ GEZİYORUM

Hem lisanstan en yakın arkadaşım Arnola'yı görmek, hem de gezmek için Arnavutluk'a gittim geçtiğimiz bahar. Günübirlik Karadağ gezisi de yaptık sürpriz bir şekilde. Hemen hemen her şeyi kaydettim.

İlk iki videoyu aşağıda bulabilirsiniz. Bu serinin kapanışını muhteşem KARADAĞ gezimizin görüntüleri ile yapacağım. Beklemede kalın!

İyi seyirler,

Aslı

İLK VİDEODA BULABİLECEKLERİNİZ:
Minik bir ev turu ve Arnola'nın hazırladığı kahvaltı
Cioccolat Italiani'de kahve eşliğinde waffle
Piramit
Bulut Enstalasyonu
Sığınaktaki müze ve enstalasyonlar (BunkArt2)
Ethem Bey Camii ve Saat Kulesi
Tiran'ın göbeğinde Türk çayı ile buluşma :)
Markata E Peshkut'ta pazar alışverişi (adaçayı nam-ı diğer Arnavut çayı ve yeşil zeytin)
Toptani AVM
"I 💗 TIRANA" şehir sembolü
Taiwan Restaurant
Pizzeria Saporita'da akşam yemeği 


İKİNCİ VİDEODA BULABİLECEKLERİNİZ:
Saat Kulesi'nden şehir manzarası
Dajti Dağı (Teleferik, Trekking, Revolving Restaurant)
Yunan Pastanesi (Adını hatırlamıyorum maalesef)
Serendiville Meksika Restoranı'nda akşam yemeği


BONUS:
Bolca kuş cıvıltısı ve yeşil doğa :)

SIRBİSTAN SEYAHATİMİ İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYABİLİRSİNİZ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder