Youtube

Instagram

2 Mart 2017 Perşembe

SKAM Dizisi NOORA Makyajı


Son günlerde bağımlısı olduğum SKAM dizisindeki favori karakterim olan ve stilini, duru güzelliğini çok beğendiğim Noora'nın makyajını yapmaya çalıştım... Noora'nın beyaz teni ile mükemmel bir kontrast oluşturan kırmızı ruju dışında belirgin bir makyajı yok aslında... Rimel bile sürülmüyor çoğu zaman... Güzel mavi gözleri yetiyor tabi :) Gözlerim mavi olmadığı için biraz mavilik olsun istedim ben de ve mavi alt tonlu aydınlatıcıyı far gibi kullandım... Hani şu NYX strobe of genius aydınlatıcı paletindeki en gereksiz bulunan ama bence çok güzel olan rengi de kullanmış oldum böylece :) Rimeli de daha belirgin sürdüm ve cildim onunki gibi sağlıklı görünsün diye aydınlatıcı da kullandım... Noora'nın cildi çok güzel olduğu için ten makyajı yapılmıyor muhtemelen... Ama görüldüğü üzere ben problemli cildimi kapatmak için de uğraşıyorum biraz :) Umarım beğenirsiniz :) Kapak fotoğrafım da Bergen gibi mi olmuş ne 😅 

Bu arada Noora Mary Kate-Ashley Olsen kardeşlere çok benzemiyor mu? 😊 Bir de Noora-William aşkının özetini içeren bir video linki bırakıyorum aşağıya ;) Henüz diziyi izlemeyenler için bol miktarda spoiler içeriyor, dikkat ✋

https://youtu.be/5pyloj37rHI

Peki benim gibi bu dizinin hastası olan kimler var başka? Geçen düşündüm ben bu diziyi niye bu kadar seviyorum diye ve şu kanıya vardım: Bu dizi HOŞGÖRÜnün dizisi... Karakterler birbirlerinden çok farklı bile olsalar birbirlerini yargılamıyorlar (veya yargılamamayı öğreniyorlar zamanla) ve birbirlerini olduğu gibi kabul ederek arkadaş olabiliyorlar... Olması gerektiği ama çoğu zaman başarılamadığı gibi...

Dizi ile ilgili diğer paylaşımlarımı da instagram hesabımdan takip edebilirsiniz...

https://www.instagram.com/asligibidirasli/

Bakalım üçüncü sezon kimin sezonu olacak?

Günün şarkısı: 
https://www.youtube.com/watch?v=ZBhuG...

Selamlar,

Aslı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder