Youtube

Instagram

22 Şubat 2014 Cumartesi

KAVANOZDAN YEME-İÇME TRENDİ

Dukan diyeti tarif sitelerinde gezerken keşfettiğim tencerede kavanoz içinde pişen bir kek tarifi çok ilgimi çekmişti...


kavanozda pişirdiğiniz bu keki çantanıza atarak istediğiniz yere götürebilme fikri de çok pratik gelmişti bana... Bir nevi "To go kavanoz" :)) Bu kavanoz trendine yurtdışı kaynaklı fitness/sağlıklı yaşam sayfalarından da aşinaydım zaten... başka neler yapılabilir diye düşündüğümde; ben de evde kendi hazırladığım salataları ve kahvaltıda yediğim yulaf kepekli-meyveli karışımları kavanoz ile istediğim yere yanımda götürebilirim diye düşündüm... uygun kavanozları bulmaya vaktim olmadığından henüz deneyemedim ama en kısa sürede deneyeceğim umarım... 

Az önce belirttiğim gibi yurt dışında da şu sıralar trend olan bu kültüre biz de çok uzak değiliz aslında...  Eskiden kullanılan ve kültürümüzde önemli bir yeri olan sefertası da bu ekolden sayılabilir, öyle değil mi? Zaten türkler de yeni sağlıklı beslenme trendi olan bu kavanoz işine yavaş yavaş uyanmaya başlamışlar... Nettte gezinirken denk geldiğim güzel fikir ve mekanları sizinle de paylaşmak istedim...

İlki Refika Birgül'den geliyor... Refika'nın programını takip edenler bilir... Kendisi kavanozları ve böyle değişik/alengirli mutfak gereçlerini çok sever :) Mermerden yapılma havanı hala aklımdadır... Bu fikrin de ondan gelmesine şaşırmadım haliyle... İşte şahane kavanoz salataları...


Cookshop da kavanoz trendine uzak olmayan mekanlardan... meşhur limonatalarını kavanozla ikram ederler malum... İlk rastladığımda bayılmıştım ve bir mekanın servisinde kavanoz kullandığını ilk kez onlarda görmüştüm sanırım... 

http://www.cookshop.com.tr/

Ve gelelim bugün karşılaştığım ve bu yazıyı yazmama vesile olan şahane mekana... İşte sevimli mi sevimli kavanoz salataları ve tatlılarıyla plus kitchen...

http://www.pluskitchen.com.tr/


Vallahi helal olsun... mekana emeği geçen herkesin de ellerine sağlık... Bayıldım doğrusu... 

kavanoz trendine bu kadar takmadan önce rastladığım yine aynı mantıkla kullanılan bir ürün daha... Beynime alttan alttan işlenmiş bu fikir :)


Aklıma takılan tek soru şu: "acaba bu derin kavanozlardan normal kaşıkla salata yemek zor olmaz mı?" Neyse ona da bi çözümüm var... uzun saplı kore kaşıklarımız ne güne duruyor :)

Esen kalın efendim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder