Youtube

Instagram

7 Ağustos 2012 Salı

I love DUBSTEP !!!


rice universitesi'ne ilk geldigimde -yol bilmem, iz bilmem- basak beni coffee house'a birakmisti... dersi bitene kadar coffee house'da beklemistim onu... o gun cok korkutucu gorunmustu bana coffee house... tamamen farkli bir ortam, farkli bir ulke, farkli gorunen insanlar... ama nereden bilecektim ki sonradan bu mekanin okulda en sevdigim yer olacagini... ucuz ve guzel kahveler, bagel'lar, kekler, geri planda calan orijinal muzikler... (ilk defa yerli yerinde kullandim uc noktayi)... dolayisiyla ilk coffee house'da duyup da kesfettigim cok sarki oldu... simdi gelelim coffee house sayesinde kesfettigim bir muzik turune... dubstep... bir gun yine coffee house'da otururken su sarki calmaya basladi...

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=r8T-mUUuaWo&w=420&h=315]


hastasi oldum sarkinin... soundhound uygulamasi marifetiyle de bulduk sarkiyi... o gunden sonra da epey dinledim sarkiyi ve turunun dubstep adi verilen Londra çıkışlı, aksak ritimli bir elektronik dans müzik türü oldugunu ogrendim... niye bu muzik turunun beni bu kadar cektigini de anlamis oldum boylece... oldum olasi sevmisimdir aksak ritmleri... sadece elektronik muzikte degil populer yerli ve yabanci sarkilarda da rastlamak mumkun bu aksak ritmlere... ve ben istisnasiz butun aksak ritmli sarkilara bayilirim...

ege cubukcu'nun yeni sarkisi parti istanbul mesela...

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=yKyMxDDH_ec&w=560&h=315]


muhtesem bir is cikarmislar... sarkinin melodisi, ritmi, video klibi sahane... ozletmisti de kendini... iyi oldu dondugu... tamam sarki tamamen dubstep degil ama o tinilari barindiriyor bence... muzik gurusu degilim ama... ozellikle kemanlar da cok yakismis sarkiya...

bir baska ornek de yanik yanik soyleyen justin bieber'dan gelsin...

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=R4em3LKQCAQ&w=560&h=315]


evet yanlis duymadiniz... bi gun bunu soyleyecegim aklima gelmezdi ama cocugun son iki sarkisi cok iyi... egri oturup dogru konusmak lazim... kendisinin boyfriend sarkisini radyoda ilk duydugumda kim soyluyormus bu sarkiyi demis ve dj'in justin bieber anonsunu duyunca da epey bozulmustum... simdi de as long as you love me ile firtina gibi esiyor radyolarda... boyfriend'de de bu sarkida da dubstep tinilari mevcut... bence 8, bilemediniz 10 yil sonra bu velet tas gibi bir sey olacak ve iyi sarkilar yapmaya da devam ederse hepimizi utandiracak... soylemedi demeyin...

neyse efendim justin bieber dosyasini da kapattiktan sonra gelelim dubstep tinilari sarkilarinda yogun olarak hissedilen bir diger isim olan drake'e... hastasiyim kendisinin... ozellikle sarki soylerken tripten tribe girmesine bitiyorum... cok sevimli kerata... son hiti olan take care'in klibinde de net olarak gorebilirsiniz o tripleri... dubstep diyorduk degil mi... iste drake'in dubstep tinilari yogun olarak hissedilen bazi sarkilari... headlines ve nicki minaj ile duet yaptigi make me proud... bu arada nicki minaj'in duet yapmadigi adam kalmadi piyasada...

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=cimoNqiulUE&w=560&h=315]


neyse efendim, "yok bunlar beni kesmedi, ben salt dubstep dinlemek isterim" derseniz sizi suraya alalim...


simdi de aksak ritm ile dansin kitabini yazmis bir arkadas ile yazimizi sonlandiralim... bir ara cok dolandi bu video sanal alemde... bir yerlerde denk gelip de izlemediyseniz mutlaka izleyin derim...


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=LXO-jKksQkM&w=560&h=315]


esen kalin efendim...

not: yazida bahsi gecen ve videolarini paylasmadigim sarkilari, sarkinin uzerine tiklayarak dinleyebilirsiniz...

edit: beduk'un de BDK Dubstep diye bir grubu varmis ve zaman zaman performanslar sergiliyorlarmis bu grupla... adam elektronik muzigin piri... dubstep'e de yakin duracak haliyle... nasil atladim ben beduk'u bu yazida, teessuf ediyorum kendime :P

2 yorum:

  1. Flux Pavilion - Cracks aralarında en güzeli :D bundan beyle ben de dubstep dinliyorum ahanda buraya yazıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. flux pavillion dubstep dj'i olarak aniliyor kaktusum... adam isinin ehli yani, dogru secim ;) iyi dinlemeler...

    YanıtlaSil