Youtube

Instagram

8 Nisan 2012 Pazar

her yerde "mint" var :)

simdi efendim, son gunlerde her yerde karsima cikan "mint" rengi ile basbasa birakiyorum sizleri... turkiye'de durum nasil bilmiyorum ama burada her yer "mint" rengi :) bizim turkuaz rengimize benzeyen bu renge, ecnebiler "adiyla musemma" mint, yani nane sekeri rengi demisler :) iste sizin icin lookbook.nu'dan sectigim, bu trendi yansitan fotograflar ;)

gordugunuz uzere aksesuardan kiyafete, kiyafetten ayakkabiya kadar her yerde kullanilmis bu renk...

Kolajlardaki fotograflar http://lookbook.nu adresinden alinmistir.

benim su siralar taktigim "mint" renkli sey ise asagida gormus oldugunuz sahane botlar :) en kisa surede bir tane de ben edinecegim bunlardan ;)

Fotograf http://www.palladiumboots.com adresinden alinmistir.

4 yorum:

  1. Pantolonda çok hoş duruyormuş bu renk. Ben de sanırım en kısa zamanda mint pantolon edineceğim, sevdim:)

    YanıtlaSil
  2. ozellikle skinny jeans olursa bi de cok hos duruyor ;)

    YanıtlaSil
  3. bende tesadüfen bir sitede mint/su yeşili kot gördüm acaip hoşuma gitti, oy yaz mı geldi ne :D :D :D bu arada bizde de moda sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. mint'e su yesili demek daha iyi galiba kaktusum ;) ben bi turlu bulamamistim ne diyecegimi :)) dedigin gibi cok yaz kokan bir renk... icini aciyor insanin ;)

    YanıtlaSil