Youtube

Instagram

31 Ekim 2010 Pazar

Korece öğreniyorum =))


Korece öğrenmeye çabalıyorum... Daha çok başındayım ama ilerleyeceğimi düşünüyorum ;) Kendi başıma halledemezsem Korece kursuna da gideceğim... Korece ilk yazdığım kelime tabi ki "Gong Yoo" oldu =))


Faydalandığım üç tane web sitesi var... İlk adresteki "korece ilk adım" başlığında dilin mantığı anlatılıyor... Bu yazıyı okuyunca "korece"den korkmuyorsunuz =) Üçüncü adreste ise "korece"nin ingilizce olarak anlatıldığı pdf ders notları ve cok eglenceli video dersler bulunmakta ;)

http://sanalkoreceegitimi.tr.gg websitesi kapanmış sanırım :(


http://world.kbs.co.kr/learn_korean/lessons/e_index.htm


http://www.talktomeinkorean.com/


Kolay gelsin ;)

22 yorum:

  1. Allah zihin açıklığı versin :))Bir gün ben de başlayacam inşallah =)

    YanıtlaSil
  2. @mydestiny sağol ;) aslında başladım ama pek yol alamadım daha... bu arada bloguma subscribe olan ilk kişi olduğun için de ayrıca teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim :)) Bloğun sayesinde Justin&Esmee videosunu keşfettim ve bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar korece öğrenmek isteyenler için ingilizce alt yapılı çok güzel bir kaynak var..
    yazma okuma cümle kurma dialoglar.. ben Bu siteden öğrendim ve şu anda basit dialogları biliyorum siz de faydalanabilirsiniz...

    http://lei.snu.ac.kr/site/en/klec/click-korean/index.jsp

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Küp Şeker, çok kapsamlı bir siteymiş, harflerin okunuşu bile var. Tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. ben çok öğrenmek istiyorum korece yi..sizin tavsiye ettiğiniz tüm sitelere girdim umarım başarılı olurum..sadece ben değilmişim merak eden buna çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  7. başarılar dilerim ;) inş öğrenirsin en kısa zamanda... bu arada ben yeni bi site daha keşfettim... www.livemocha.com bu siteye de bi göz gezdirin bence... çok başarılı... üye olduktan sonra ücretsiz olarak internet üzerinden kurslara katılıyorsunuz... aynı zamanda ana dili korece olan insanlarla da iletişime geçebiliyorsunuz... onlar da yardımcı oluyorlar öğrenmenizde... kolay gelsin ;)

    YanıtlaSil
  8. harikasınız,kesinlikle ...allah zihin açıklığı versin

    YanıtlaSil
  9. selam ben yine birşey istesem sizde mackerel run dizisinin müzikleri var mı bulamadım da eğer sizde varsa bana yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  10. merhaba seda... yok maalesef =(

    YanıtlaSil
  11. ankarada yapılacak kore festivalinden haberiniz var mı size haber vereyim dedim ekim ayında kore kültür merkezi açılışında olacak

    YanıtlaSil
  12. süpermiş =) gelebilsek ne güzel olurdu ;)

    YanıtlaSil
  13. vallaha gelin beklerim 1 hafta sürecekmiş 13 ekimde açılış varmış çok sevindim

    YanıtlaSil
  14. söz vermeyelim ama inş diyelim ;) sağol haber verdiğin için ;)

    YanıtlaSil
  15. ben de başlayacağım yuppii =) kam sa ham ni da ^^

    YanıtlaSil
  16. rica ederim ^^ basarilar dilerim simdiden ;)

    YanıtlaSil
  17. ama ingiilizce nasıl turkçe yapabiliriz veya turkçe olan bi site onerirseniz

    YanıtlaSil
  18. ama ingilizce nasıl turkçe yaparız veya turkçe bi site onerirseniz iyi olur

    YanıtlaSil
  19. aslinda ilk verdigim link turkce idi ama kapanmis sanirim web sitesi... turkce bir web sitesi bulursam yazarim yine...

    YanıtlaSil
  20. çok teşekkürler çok yardımcı oldun aslıcım, nasıl teşekkür etsem azdır :) ^^

    YanıtlaSil