Youtube

Instagram

29 Ağustos 2010 Pazar

Coffee Prince

Coffee Prince

Fotoğraf http://kdrama-heaven.blogspot.com/ adresinden alınmıştır.


COFFEE PRINCE (2004)... Sevgicim sağolsun bi kore dizisi getirmişti bana... Adı "Coffee Prince"... Dizi 17 bölüm... Dün tamamladım... Süper bir diziydi... Şiddetle tavsiye ederim... Eun Chan & Han Kyul aşkını izlemek çok keyifliydi... Dizinin konusunu şuradan okuyabilirsiniz... Online olarak şuradan izleyebilirsiniz...

[caption id="" align="aligncenter" width="480" caption="Eun Chan & Han Kyul aşkı..."][/caption]

Fotoğraf http://www.asianpopcorn.com adresinden alınmıştır.


Aşağıda gördüğünüz yakışıklı dizinin başrol oyuncusu olur... Ona ayrıca değinmek istedim... Hakediyor çünkü ;)




[caption id="" align="aligncenter" width="320" caption="Gong Yoo"][/caption]

Fotoğraf http://aamiera.blogspot.com adresinden alınmıştır.


Diziden bölümler izlemek için...






11 yorum:

  1. Aslıcım, unutulmayacak bir dizi cidden... Sana bu diziyi vermeden önce çok düşündüm "vermesem mi acaba, Gong Yoo'mu kimseyle paylaşamam" (fonda gong yoo'ya söylediğim intizar şarkısı):P ama işte verdim gitti:D
    Aslında iyi oldu böylesi, yeni diziyi birlikte izleriz, hatta bir fincan kahve de aldıkmıydı elimize oooh bizden iyisi olmaz artık:D

    YanıtlaSil
  2. @MakinoSev Sevgicim şu anda içimi bir korku kapladı... gong yoo'yu paylaşmakla hata mı ettim acaba :P neyse paylaştım gitti =))) kahve eşliğinde yeni diziyi dört gözle bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. irem fırtına7 Eylül 2010 03:16

    Aslıcım, galiba ben de izlemek istiyorum bu diziyi;)benimle de paylaşmanda bir sorun olmaz dimi?:))

    YanıtlaSil
  4. @irem fırtına ne demek iremcim tabi paylaşırım ;) ama sevgi duymasın seninle birlikte güçlü bi rakip daha eklenecek aramıza :P

    YanıtlaSil
  5. Sizin gibi kumam olsun, 100000 USD borcum olsun:P Seni de kahveye bekleriz İrem:)

    YanıtlaSil
  6. @Makinosev helal be Sevgim ;) not: çok pis gaza geldim =)))

    YanıtlaSil
  7. Birçok Kore draması izlememe rağmen bu dizi benim için en birincidir. Öyleydi yani. Hem gerçekten çok çok çok tatlı olduğu için hem de Gong için tebisi ^^'
    Ama geçenlerde izlediğim muhteşem bir başka drama Coffee Prince'in yerini salladı. Şu an hala kalbimde savaşmaktalar =)

    YanıtlaSil
  8. coffee prince'in tahtını sallayan hangi dizi? merak ettim =))

    YanıtlaSil
  9. My girlfriend is Gumiho ^^'
    İnsan diziye aşık olur mu? Ben oldum =)

    YanıtlaSil
  10. Benimde gerçekten izlediğim en güzel dizilerden biri güldüğüm çok oldu ama ağladığımda hele Gong Yoo nun kız la yaptığı konuşma çok güzeldi
    Bende seni göndermek istemiyorum ile başlayan konuşması orda çok duygulandım hatta yazıp duvarıma yapıştırdım hoşuma gitti çünkü

    YanıtlaSil
  11. coffee prince efsane bir dizi hakikaten... hem ağladık hem güldük dediğin gibi... yeri ayrı hepimizde ;)

    YanıtlaSil