Youtube

Instagram

13 Ağustos 2009 Perşembe

Com vocé (i'll be there)

Cep telefonumu uzun süredir sessiz kullanıyordum. Telefonları duymadığıma dair şikayetler artınca sesli kullanmaya karar verdim ve kendime bir melodi seçeyim dedim. Nokia'nın zil seslerine girdiğimde en çok "com vocé" isimli melodiyi beğendim. Artık telefonum "com vocé" diye çalıyor. Yalnız şöyle bir sorun var. Ben bu melodiye acayip takıldım ve şarkının tamamını bulup indirmeye karar verdiğimde bir türlü kimin söylediğini bulamadım. Ben ki bulunamayan şarkıları bulma uzmanıydım bir zamanlar :P

Sadede gelecek olursak bilen varsa sevindirsin şu garibi :)

Not: Melodiyi buradan dinleyebilirsiniz.

6 yorum:

  1. Aslı hanım bulursanız hemen bana da yollayın lütfen :) ben de sizinle aynı kaderi paylaşıyorum... çok takıldım bu melodiye...

    YanıtlaSil
  2. "Onur" bulursam hemen burda da yayınlayacağım... size de gönderirim merak etmeyin ;)

    YanıtlaSil
  3. "So Com Voce" by the Thievery Corporation
    http://www.imeem.com/sakahari/music/t3eALgBN/thievery_corporation_so_com_voce/
    iyi dinletiler

    YanıtlaSil
  4. "sevgi" Sevgicim teşekkür ederim ama aradığım şarkı bu değil maalesef :(

    YanıtlaSil
  5. HEPİMİZ AYNI
    KADERİ PAYLAŞIYORUZ

    YanıtlaSil
  6. öyle dimi =)) gerçi ben artık nokia kullanmıyorum ama hala hastasıyım bu melodinin =)

    YanıtlaSil