Youtube

Instagram

18 Ağustos 2008 Pazartesi

Gökova Körfezi


...Akyaka sahil...



...Asarcık koyu...



...Akbük koyu...



...Akvaryum koyu...



...İncekum...



...Sedir Adası...



...Sedir Adası...



...Sedir Adası...



...Lacivert koy...



...Lacivert koy...



...Gelibolu (Tavşan) Adası...


edit: eskiden blogu facebook olarak kullaniyormusum herhalde :) sadece fotograf paylasip birakmisim post'u... gokova korfezi ile ilgili iki satir bir sey yazayim dedim :)


gokova... anlatilmaz yasanir denir ya hani, tam oyle bir yer... akyaka, konaklamak icin cok uygun... kendine has mimarisi ile buyuluyor insani... sakin, kafa dinlemek icin birebir... bir de kuful kuful esen ruzgari var ki dogal klima sanki... hemen yakinindaki marmaris'e gidip gelince daha iyi anliyor insan aradaki farki... denizi biraz soguk ve bazen camur gibi ama konumu o kadar iyiki, basit bir tekne turuyla korfezin butun cennet koylarina ulasilabiliyor... bu cennet koylarin icinde akbuk'un yeri ayri oldu benim icin... akyaka'dan kara yoluyla da gidiliyormus akbuk'e ama biz denememistik o yolu (yol biraz kotu demislerdi)... burada da bahsediyorum ama umarim akbuk'u cok kesfeden olmaz da hep bakir kalir orasi... yeryuzundeki cennet resmen...

4 yorum:

  1. Merhaba,
    Gökova körfezi ile tanışmış olmanıza sevindim.Ben 11 yıl aralıksız her yaz Gökova da yaşamış şanslı azınlıklardanım.Şu an Fethiye de yaşamama rağmen,Gökova benim için hep özeldir.Gökova fotografları ararken size ulaştım,çalışmalarınız çok güzel;Gökova nın güzelliklerini sitenizde yayınladığınız için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. "Güray Işıklıgün" Teşekkür ederim. Ben de hep gitmek istememe rağmen Gökova ile geçen yaz tanışabildim ancak ve çok beğendim. Gökova Körfezi hakikaten yeryüzündeki cennetmiş.

    YanıtlaSil
  3. necdet yılmaz25 Ocak 2012 15:59

    çok merak ediyorum ilk fırsatta gidecegim

    YanıtlaSil
  4. akyaka küçük ve çok güzel bi belde ama denizi kötü... akyaka'dan kalkan tekne turları ise şahane, tavsiye ederim ;) bu fotoğrafları da tekne turunda çekmiştim...

    YanıtlaSil